Vydavatelství Echo Media, které spadá pod SPM Media miliardářů Marka Španěla a Slavomíra Pavlíčka, připravuje nový diskusní/publicistický pořad s názvem Echo Prime Time. Ten nasadí v Rádiu Prostor v nedělním prime time od 20:00. Cca hodinový pořad bucde moderovat novinář Pavel Štrunc (foto), který rovněž moderuje podcast Echo Pavla Štrunce a Hrotcast. Do nového pořadu si bude zvát dva hosty, "aktéry týdny", a to nikoliv nutně z politiky, ale z řady dalších oborů v závislosti na aktuálních tématech.
"U Echo Porady jsme si ověřili, že lidé mají zájem o živé vysílání, tak to zkusíme rozšiřovat, v případě Echo Prime Time po vzoru late night formátů," uvedl Štrunc. Novinka odstartuje v neděli 27. dubna. Echo Prime time se v Rádiu Prostor bude vysílat živě, dále bude přístupné na YouTube kanálu Echa a v rámci Echo podcastů, kde nebude za paywallem. "Půjde o vlajkovou loď našich podcastů," prohlásil ředitel Echo Media Dalibor Balšínek (viz rozhovor).
Loňský rozhovor s Daliborem Balšínkem zde:
Podle posledních čísel Radio Projektu podcastové Radio Prostor si každý týden naladí necelých 100 tisíc posluchačů. Denně Prostor poslouchá 49 tisíc posluchačů a alespoň jednou za měsíc si Radio Prostor naladí 230 tisíc diváků. "Na konci léta jsme nastavili nové programové schema. Vsadili jsme na aktuální zpravodajství a proudové vysílání v kombinaci s podcasty. Nová čísla Radio Projektu nám potvrzují, že jsme zvolili dobře a že je na trhu pro zpravodajské radio místo," komentoval ředitel Radia Prostor Petr Lutonský.
Echo Prime Time není první publicistická novinka v nedělním prime time v těchto měsících. Před několika dny jsme informovali o plánovaném pořadu TV Prima Souvislosti, který začne rovněž 27. dubna. Moderovat jej bude Markéta Fialová, která podle stanice "nabídne divákům souhrn nejzásadnějších témat uplynulého týdne přehledně, s nadhledem, a hlavně v souvislostech". Třicetiminutový pořad se bude vysílat každou neděli po 22. hodině na hlavní Primě, repríza proběhne následující pondělí CNN Prima News. Prostor v nedělním prime time pro pořady soukromých publisherů otevřel konec publicistického pořadu České televize 168 hodin, který skončil v loňském roce.