Masívní investice do outdoorových hráčů, které v uplynulých měsících učinila společnost JOJ Media House a Richard Fuxa, začínají přinášet první ovoce. A to i v podmínkách stagnace celého trhu.
Skupina BigBoard Praha, za kterou papírově stojí manažer Richard Flimel (oficiálně 80 procent prostřednictvím JOJ Media House), spojovaný s finanční skupinou J&T, a Richard Fuxa (20 procent), za letošní první půlrok vydělala 40 milionů korun oproti zisku dva miliony za 1H2012. Tržby vyskočily z 228 milionů na 451 milionů korun. Obě čísla jsou však nepoměřitelná vzhledem k řadě akvizic a rozdílné velikosti BigBoard Praha v čase.
BBP v současné době zahrnuje pět stoprocentních dcer - Expiria, BigMedia, Czech Outdoor, outdoor akzent a Český Billboard - plus poloviční účasti v Barrandia, MG Advertising a Railreklam. Oficiální majitelé (na fotce Flimel) do akvizic vložili přes miliardu korun. Skupina, která působí v Česku, na Slovensku a v Rakousku, na konci srpna vydala dluhopisy v objemu 55 milionů eur. Získané peníze by měly být použity k refinancování stávajících úvěrů.