Ztrátový módní a modelingový byznys podnikatelky Michaely Bakala (foto, dříve Maláčová) dozná podstatných organizačních změn.
Původní skupina pěti firem v následujících týdnech zanikne. Společnosti Česká Miss, Miss České republiky, GoodComm a Central European Models (většinou neaktivní entity) zfúzují do nástupnické M Marketing, která každoročně pořádá "národní" soutěž krásy Česká Miss. Aktiva a pasiva zanikajících firem přejdou do nástupnické společnosti - nejpodstatnější bude přesun 20 milionů z kapitálu Miss České republiky a neuhrazené ztráty 24,5 milionů téže firmy.
M Marketing k 1. srpnu vykazovala souhrnnou ztrátu minulých let ve výši 152 milionů korun. Majitelem M Marketing je společnost Luxury Brand Management (LBM) manželů Bakalových (Zdeněk 66 procent v LBM, 30 procent Michaela). LBM doposud vlastnila 90 procent v M Marketing, tento podíl po fúzi stoupne na 100 procent. Faktickou šéfkou celého módního a modelingového segmentu je Michaela Bakala.