Jeden ze čtyř nejvýznamnějších hráčů na trhu venkovní reklamy, outdoor akzent (oa), se stále neumí vymanit z prodělečného hospodaření.
V roce 2012 skončil v minusu skoro devět milionů korun, o rok dříve prodělal téměř 39 milionů korun. Kumulativní ztráta oa za posledních šest let se přiblížila 70 milionům korun. Dlouhodobě ztrátové hospodaření outdoor akzent (s výjimkou roku 2010) částečně vyplývá z rozsáhlé expanze na trhu outdoorové reklamy (BillboCity).
Na konci roku 2012 došlo ke změně faktického vlastníka firmy. Tehdy JOJ Media House, firma s vazbami na skupinu J&T, odkoupila rakouskou společnost Epamedia, do jejíž skupiny outdoor akzent patřila. V lednu pak došlo k převodu firmy na další dceřinku JOJ Media House, skupinu BigBoard Praha.
Outdoor akzent provozuje okolo šesti tisíc billboardů, bigboardů a LED obrazovek zejména v mimopražských regionech. Podle měření Admosphere v loňském roce poskytla klientům plochu v ceníkové ceně 345 milionů korun, v meziročním srovnání o devět procent méně.