České pobočce herního giganta Electronic Arts v letošním roce (fiskální rok končící v březnu) klesla výkonnost. Tržby se snížily o 17 milionů na 268 milionů korun. Spadl rovněž zisk - ze 4,2 milionů na 300 tisíc korun. Firma sice zvýšila marži o 25 milionů na 72 milionů, na druhou stranu se jí zvedly náklady na služby z 37 milionů na 50 milionů korun. Vyplývá to z účetní uzávěrky.
Stále platí, že Electronic Arts Czech Republic většinu tržeb získává v zahraničí - skoro 53 procent. Z toho na Maďarsko připadá 92 milionů, na Slovensko pak skoro 50 milionů korun. V meziročním srovnání došlo k malému poklesu o pět milionů na Slovensku. K nejprodávanějším hrám společnosti letos patřily tituly Battlefield 3 (na obrázku), FIFA 2012 a The Sims 3: Domácí mazlíčci.
Podle posledních údajů Asociace herního průmyslu herní trh v Česku v roce 2011 narostl o 0,6 procenta na 2,2 miliardy korun (údaj zahrnuje i prodeje na Slovensku). Čísla zahrnují odbyt počítačových a konzolových her a samotných herních konzolí.