Konzultační společnost a mediální agentura Acomware (mediální skupina Mafra/Agrofert miliardáře Andreje Babiše), která se specializuje na digitální marketing a e-commerce (emailový marketing, správa sociálních sítí, tvorba digitálního obsahu, konzultace, výkonnostní marketing atd.), pokračovala v rychlém růstu tržeb. Firma (na fotce CEO David Vurma) loni utržila 477 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 174 milionů. Z celkové sumy tržeb na zahraniční výnosy připadlo 61 milionů (o rok dříve 42 milionů). Čistý zisk se meziročně zvedl z 1,2 milionu na 16 milionů korun.
"Pro Acomware je z hlediska obchodu klíčová spolupráce s brandovými klienty s velkými útratami v digitálních médiích. V roce 2021 se i nadále dařilo vlastnímu přímému obchodu Acomware. Společnost uvedla na trh novou značku Blueglue, pod kterou prezentuje služby pro sociální média a tvorby kreativního obsahu, videí a televizních reklam."