V prezidentské funkci oborové a lobbistické Asociace komerčních televizí (AKTV) i pro další rok zůstává Klára Brachtlová (foto), chief external affairs mediální skupiny CME (PPF), vlastnící televizi Nova. AKTV sdružuje Novu, Primu a Óčko. Hlavními prioritami asociace zůstává "podpora TV jako reklamního mediatypu, boj proti internetovému pirátství nebo účast v legislativních procesech ovlivňujících podnikání komerčních vysílatelů". Aktuálně AKTV například lobbuje za zájmy komerčních stanic v procesu možného navýšení koncesionářských poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas nebo ohledně novely zákona o audiovizi.
Jednou z hlavních aktivit asociace je podpora televize jako reklamního mediatypu. Pro tento účel vytvořila AKTV značku ScreenVoice a stejnojmenný web, který přináší zájemcům z řad mediálních agentur či zadavatelů reklamy ty nejnovější informace a trendy ze světa televizní reklamy.