Česká pobočka Panasonic Marketing Europe, která zajišťuje technickou podporu, prodejní kanály, distribuci a aktivity v oblasti marketingu a reklamy, v uplynulém fiskálním roce 2020/2019 (skončil v březnu) utržila celkem 3,02 miliardy korun. V meziročním srovnání se jedná o mírný pokles o 2,3 procenta. Tržby firmy pocházejí z prodeje spotřební elektroniky, kancelářské techniky a náhradních dílů v České republice a v regionu střední a jihovýchodní Evropy (Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko atd.). Z celkové sumy tržeb za zboží připadlo na Česko 821 milionů (o rok dříve to bylo přes 842 milionů).
V segmentu spotřební elektroniky došlo k poklesu o 5 procent (nejdůležitější kategorie televizory klesla o 8 procent), prodej kancelářské elektroniky se snížil o 39 procent. Segment klimatizací a tepelných čerpadel se naopak zvedl o 20 procent. Čistý zisk firmy stoupl z 18 milionů na 25 milionů korun.