Těžce ztrátové podnikání Jana Řežába (foto) a spol. v Socialbakers vygenerovalo další obří prodělek. Firma, která se zabývá analytikou sociálních sítí jako Facebook, Twitter, YouTube nebo Google+, v roce 2016 skončila v mínusu 143 milionů korun (!). V meziročním srovnání se tak ztráta prohloubila o 49 milionů. Kumulovaná ztráta Socialbakers za posledních šest let se vyšplhal na hrůzu nahánějících 686 milionů (!) korun.
V daném období Socialbakers investovali do redesignu produktového portfolia a do zeefektivnění interních procesů. Předloňské tržby dosáhly 685 milionů korun, o rok dříve to bylo 562 milionů. K významným zákazníkům v roce 2016 patřily firmy ING Bank, Nestlé, Toyota a Jägermeister. Společnost má pobočky ve Spojených státech, Německu, Singapuru, Francii a ve Velké Británii.