Marketingová a mediální skupina Dentsu Czech Republic spustila pod kreativní značkou Isobar regionální produkční platformu Content Symphony CEE (Česko, Slovensko, Maďarsko). Platforma se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby. Řízením platformy je pověřen Radim Kameník (foto), který má na starosti také celou kreativu české pobočky Dentsu.
Content Symphony ve střední a východní Evropě podle zástupců Dentsu sdruží více než 400 marketingových expertů s rozmanitým kulturním zázemím. V rámci čtyř kreativně-produkčních hubů poskytne kompletní obsahově-produkční a digitální služby pro regionální a globální klienty i ostatní agentury v rámci sítě Dentsu. "Spuštění Content Symphony napříč třemi státy je přirozeným krokem v rámci našeho vývoje směrem k jedné centralizované regionální nabídce. Spojení členských agentur do jednoho subjektu poskytne klientům lepší dostupnost zdrojů napříč komunikačními kanály," uvedl Petr Chajda, ředitel Dentsu v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.