Mediální dům Lagardére Active spojuje prodej digitální reklamy a e-commerce do jednoho týmu. Za všechny tyto příjmové digitální aktivity od března zodpovídá Lenka Heřmanová (foto), která obsadila nově vytvořenou pozici head of digital commerce, podřízenou řediteli digitálních aktivit firmy Jiřímu Sládkovi. Heřmanová a její tým zodpovídá za příjmy z klasické webové reklamy, reklamy v digitálních streamech, z programatického prodeje, speciálních digitálních operací a z e-commerce.
Jde tedy o penězovody ze všech aktivit online portfolia Lagardere Active, které zahrnuje weby Evropa2.cz, Frekvence1.cz, Youradio.cz, Humr.cz, Koule.cz, Zet.cz či Pigy.cz a další, sociální sítě spjaté s těmito značkami a také několik obchodně zastupovaných webů. Heřmanová předtím v Lagardére pracovala jako head of business development, dříve působila i v Centrum Holdings a McKinsey & Company.