Novým ředitelem kreativní agentury Leo Burnett (komunikační skupina Publicis Groupe) se od ledna stal Zdeněk Mikeš (foto), který v Publicisu dosud působil jako ředitel agentury Fallon Prague. Pod jeho vedením se Leo Burnett zaměří na propojování kreativy s novými technologiemi. Mikeš nahrazuje Martina Klča, který ji vedl posledních devět let. Klčo Publicis Groupe opouští a bude se věnovat start-upovým projektům.
Mikeš poslední tři roky působil v agentuře Fallon spravující globální komunikaci značky Škoda Auto, kde měl nejprve jako head of digital and CRM na starost digitální kampaně, a poté převzal vedení celé agentury. Škoda si na mezinárodní marketingovou komunikaci loni zvolila nové agentury, americkou agenturu Optimist a německou fullservisovou thjnk (obě založí společný podnik). Fallon Prague pro automobilku pracovala od roku 2014. Mikeš rovněž pracoval v Hyundai a O2.