Mediální a konzultační agenturní skupina Mind2Flo (Karel Komárek ml., Jakub Havrlant, Jan Galgonek) kompletuje manažerskou strukturu. Kromě tradičních týmů v ní figuruje i mezioborový tým pro obchod a konzultační byznys a nově založené business experience studio. Do vedení skupiny se Mind2Flo podařilo obsadit celkem 12 expertních manažerů.
Tým zaměřený na sales a konzultační byznys staví ho Ivan Valev, chief growth officer FLO Group. Tým posílí také Ondřej Vataščin (foto), byznys director mediální agentury Mindsquared a Ivana Stenová, consulting lead Flo Group.
K nově zformovanému tým Brand Experience (BX) se aktuálně přidává Václav Krejčí, creative lead Flo BX, a Marek Pařízek, design lead Flo BX. Dalšími posilami jsou Petra Drahošová, operations director Flo BX a Martin Navrátil, content strategy lead Flo BX.
Do vedení mediální divize Mindsquared přichází tři nové posily: Jana Doválelová, project management director Mindsquared, Barbora Pokorná, digital investment director Mindsquared, a Ksenia Pimenová, media operations director Mindsquared (všechny tři foto).