Výkonný ředitel PR.Konektor Radek Vítek po pěti letech odchází z firmy. Vedení agentury se znovu ujímají spolumajitelé Jaroslav Duroň (na fotce vlevo) a Rostislav Starý
(vpravo), kteří se po dobu Vítkova působení více angažovali v rozvojových projektech skupiny Konektor Place.
"S Radkem jsme se před pěti lety dohodli na spolupráci s představou, že nám pomůže v agentuře vedle kreativních PR projektů posunout také korporátní PR. To se povedlo, máme nastavené procesy tak, že zvládáme servisovat velké korporátní klienty, v týmu je dostatečné know-how, zkušenosti i zodpovědnost," uvedl Duroň. "V poslední době jsme ale cítili, že nazrává čas ve větší míře se znovu zapojit do každodenního vedení nejen PR.Konektoru, ale i dalších subjektů a více zapracovat na synergiích a integraci všech aktivit, které pokrýváme. Radkovo rozhodnutí vydat se novým směrem náš návrat k zapojení do vedení PR.Konektoru uspíšilo," doplnil Duroň.
Do Konektor Place kromě PR.Konektoru patří také digitální kreativní a obsahová agentura Konektor Social, agentura zaměřená na práci s influencery The Hive, reklamní agentura Konektor, a startupy Arnie (platforma pro využití augmented reality) a Moood (nástroj pro získávání realtime zpětné vazby zaměstnanců). Skupina působí v Česku a na Slovensku, a díky dlouholetému členství v síti Eurocom Worldwide realizuje projekty i v zahraničí.
Obrat PR.Konektor za rok 2018 dosáhla 50 milionů korun, celé skupiny pak přes 200 milionů. PR.Konektor pracuje kupříkladu pro značky AMC, Bonduelle, ČSOB pojišťovna, ČSOB Leasing, Danone, Decathlon, Emco, Haribo, Hypoteční banka, Jack Daniels, Mondelēz, Ministerstvo průmyslu a obchodu, Playstation, Sazka či Walmark.