Reklamní agentura Media One (MO) mění vedení a kromě financování pořadů vlastní tvorby se začíná zaměřovat i na další služby. Od ledna nastoupila do MO na pozici director Hana Halvorsen Banks (foto), která má dlouholeté zkušenosti z mediální skupiny Omnicom Media Group (director Fuse) a televize Prima (sales director). Pod jejím vedením bude nový tým nabízet komerční formáty, obsah tvořený přímo na míru klientům a spolupráci s influencery. Media One bude nové služby nabízet ve spolupráci s mediálním agenturami klientům napříč trhem. Stávající tým Media One v čele s Martinem Vocáskem (obchodní ředitel) bude nadále nabízet komerční formáty u vlastních pořadů, jako jsou například Prostřeno, Jak se staví sen, Krotitelé dluhů a mnoho dalších.
Media One se zaměřuje hlavně na product placement a sponzoring v televizních pořadech, zvládne i standardní TV reklamní spoty, injektáže, divácké soutěže atd. Podle naposledy zveřejněných údajů MO v roce 2018 utržila přes 83 milionů korun. V meziročním srovnání se jedná o nárůst o 15 milionů. Čistý zisk klesl z 4,3 milionu na 1,6 milionu korun. Kumulativní net profit za posledních šest let dosáhl 16 milionů korun. Insiderské informace o skutečných vlastnících Media One v odkazu pod textem.