Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

FLO Group nabrala jednoho z manažera z Publicisu a jednoho ze Salesforce Hráči dne

10:33, 8. 10. 2024

Digitální konzultační skupina FLO Group, která se letos v lednu bouřlivě rozešla s mediálkou Mindsquared (Karel Komárek ml.), získala dvě posily. Karel Šťastný (na fotce vpravo), který přichází ze Salesforce, se ujímá role regional business directora, zatímco David Bárta (vlevo) z Publicisu povede tým branded content.

Šťastný se v Salesforce se během posledních tří let podílel na inovačních projektech ve velkých firmách napříč Českem a Slovenskem. Dříve působil také v IBM, GoodData nebo Oracle. Ve své nové roli bude zodpovědný za obchodní strategie a podporu enterprise klientů napříč regionem. Bárta (V Publicisu naposledy působil jako head of content) se připojuje k obsahovému týmu FLO, kde bude zodpovědný za jeho řízení, strategii i tvorbu obsahu na míru pro klienty jako je například české zastoupení Porsche, Burrito Loco nebo značky z portfolia Hartmann.

FLO Group, kterou spoluvlastní Rockaway nebo Jan Galgonek, doposud ani jednou nezveřejnila výkaz zisků a ztrát. To je na agenturním trhu velmi nezvyklé a je to v rozporu s informační povinností firem.