Největší streamovací služba Netflix navzdory odhadům analytiků zakončila rok 2022 zdařile. V posledním kvartálu přidala 7,66 milionu předplatitelů, na konci loňského roku tak celkový počet abonentů po celém světě dosáhl 230,75 milionu. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 4 procenta. Z celkového čísla za rok 2022 na USA a Kanadu připadlo 74,3 milionu předplatitelů (pokles o 900 tisíc), na Evropu, Blízký Východ a Afriku 76,7 milionu (plus 2,7 milionu) a na Jižní Ameriku 41,7 milionu (plus 1,7 milionu).
Poslední kvartál 2022 byl prvním čtvrtletím, ve kterém začala fungovat nová služba Netflixu doplněná reklamou, která je prodávána za nižší cenu 7 dolarů za měsíc. Celkové tržby streamovací služby za rok 2022 dosáhly 31,6 miliardy dolarů, v meziročním srovnání o 1,9 miliardy více. Provozní zisk za loňský rok činil 5,6 miliardy dolarů, o rok dříve to bylo 6,2 miliardy. Firma předpokládá, že v 1Q 2023 utrží 8,2 miliardy dolarů (mezikvartálně plus 0,3 miliardy).
K nejpopulárnějším seriálu platformy v roce 2022 patřily tituly Stranger Things 4, Wednesday, Monster: The Jeffrey Dahmer Story, druhá řada Bridgerton a Inventing Anna.
Další důležitá věc v životě streamovací korporace: z pozice co-CEO odchází spoluzakladatel Netflixu Reed Hastings. Ten bude zastávat post výkonného předsedy. Greg Peters byl povýšen z provozního ředitele na co-CEO, druhým co-CEO zůstává Ted Sarandos.