Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Hanzal pro CNC postavil tým interní mediální agentury, cílící na malé a střední podniky Hráči dne

Martin Hanzal (vpravo), šéf interní mediální SMB agentury (pro malé a střední klienty) mediálního domu Czech News Center, představil nový tým. Přidal se k němu Jiří Siegel, který už dva roky v CNC působí, dále Viktor Šušnyák, Katarína Chytrá a Markéta Klečková (všichni ex-Mindshare), Nikola Šéfrová a Jan Lukáč z agentury Adexpres.com. Prvními klienty jsou BODY color a Trade Centre Praha.

"CNC založilo vlastní agenturu s cílem nabídnout přímým klientům řešení jejich marketingových a komunikačních potřeb. Nejčastěji jde o menší a střední firmy, které doposud o využití služeb mediálky z různých důvodů ani neuvažovaly. Mým cílem bylo sestavit full-servisové oddělení, které klientům přinese další přidanou hodnotu, vhodně doplní stávající portfolio služeb CNC, a interně podpoří zejména obchodníky v regionech," uvedl Hanzal (ex-Mindshare, poslední tři roky jako CEO).

Šušnyák a Chytrá mají pozici seniorních konzultantů pro komunikační strategie nových klientů, Klečková je account manažerka, Siegel řídí performance aktivity, Šéfrová a Lukáč si vzali na starosti agendu programatického nákupu.