Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Herní studio Geewa loni zvedlo tržby o 157 milionů Hráči dne

08:36, 18. 9. 2020

Herní studio Geewa (na fotce předseda představenstva Miloš Endrle), které zaměřuje na vývoj a distribucí mobilních her (například Smashing Four) a jehož byznys je postaven hlavně na in-games revenues, v roce 2019 snížilo ztráto. Loni prodělalo 4,3 milionu korun, v roce 2018 čistý prodělek činil 14,5 milionu. Minusové číslo bylo dáno kromě jiného investicemi do vývoje nové hry s pracovním názvem Smash Rivals. Tržby ve sledovaném období dosáhly 324 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 157 milionů více (v procentech plus 94 procent). Z celkové sumy připadlo na prodeje v EU 320 milionů.

Ve sledovaném období firmu vlastnily KKCG (62 procent), polská investiční skupina MCI.TechVentures (33 procent), zakladatel a ředitel studia Miloš Endrle (4 procent) a Klaas Kersting (1 procento). Na počátku letošního roku Geewu koupil AppLovin, americký specialista na mobilní hry.