Královéhradecký start-up Dataddo, který nabízí nástroj pro management dat, získal další investici od miliardáře Ondřeje Tomka (Impulse Ventures). V posledním investičním kole do start-upu poslal milion dolarů (přes 22 milionů korun). Tomek je ve firmě přitom již od loňského roku. Aktuální valuace Dataddo by se tak měla pohybovat na úrovni přes 22 milionů dolarů. "Dataddo pokračuje v dynamickém růstu hlavně na zahraničních trzích. Věříme, že se z něj může stát lídr ve svém segmentu. Efektivní správa firemních dat se v blízké době stane naprostým standardem ve firmách po celém světě," komentoval Tomek.
Podle zástupců Dataddo počet zákazníků z řad firem a jednotlivců narostl již na 2000, drtivá většina je ze zahraničí. Samotný americký trh, kde má startup po Praze další pobočku, tvoří 60 procent zákazníků. Kromě společností jako Uber, kanadský L’Oreal nebo Epic Games, které nástroj již využívají, se přidaly například korejská centrála LG, marketingová agentura Ogilvy, nebo rychle rostoucí módní značka na britském trhu Lounge.
"Uplynulý rok nám viditelně pomohl posílit naši pozici v segmentu e-commerce. Dalo by se říci, že covid byl jakýmsi katalyzátorem digitalizace. Ta samozřejmě pomáhá firmám, jako jsme my," uvedl Petr Nemeth (uprostřed), který start-up společně se Zdeňkem Pechou a Joelem Thomem (všichni foto) v roce 2018 rozjel.