Komunikační skupina Publicis Groupe (majitelem stejnojmenný francouzský holding) rozšiřuje služby do oblasti retailu. V Česku zakládá nový commerce tým, který bude značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Šéfem týmu je Jaroslav Sodomka (foto; commerce director), bývalý ředitel marketingu Czech News Center. Tým na trh uvádí i adservingovou technologii pro správu kampaní v e-shopech CitrusAd.
Commerce doplní stávající služby Publicisu v oblasti mediální strategie, kreativy, dat a technologií. Nový tým bude pokrývat oblasti online retailu, přímého prodeje (direct to consumer - DTC) a omnichannel retailu, a to na úrovni strategického poradenství i implementace a správy hotových technologií. Na globální úrovni mezi klienty Publicis Groupe patří přes 200 retailerů a 400 globálních značek. Kromě jiných společnosti jako Unilever, Tesco, GSK, Nestlé, Allegro, Sainsbury’s, Ocado či Samsung.
"Po akvizici agentur Kindred a Red Media je vstup do oblasti retailu dalším posílením našich technologických kompetencí. Hodně si slibujeme zejména od platformy CitrusAd, která nabízí špičkové řešení pro správu kampaní v největších e-shopech," komentoval Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu.