Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Nákladné koncerty Leoše Mareše získaly hlavního partnera, obří e-shop Hráči dne

14:38, 26. 4. 2017
Aleš Borovan

Z původně hogo fogo srandičky - uspořádat jeden "koncert" moderátora Leoše Mareše (foto) v Bakalově pražské hale Forum Karlín - se nakonec vyklubal solidní byznys, hlavně pod taktovkou mediální skupiny Lagardére Active. Z jednoho vystoupení se stala dvě - 27. a 28. dubna. Prodáno je cca 6500 lístků, což při ceně tisíc korun za vstupenku dává maloobchodní tržby 6,5 milionu korun.

Produkčně nákladné akce získaly i sponzory: generálním partnerem je Křetínského a Havrlantův e-shop Mall.cz, partery pak Jacobs a CK Blue Style. Mall.cz na oplátku získal právo exkluzivně prodávat Marešovo nejnovější Best of s jedním novým songem. Velmi příjemný kolotoč milionů korun.