Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Krajčovy putovní Kryštof Kempy mezi nejúspěšnějšími akcemi koncertního byznysu 2018 Hráči dne

09:36, 6. 9. 2018

Pár čísel k jedné z nejúspěšnějších akcí v českém koncertním byznysu v letošním roku. Na letošních osm Kryštof Kempů dorazilo téměř 59 tisíc návštěvníků. Při odhadované průměrné ceně vstupenek okolo 400 korun by to dělalo maloobchodní tržby jen za prodej lístků cca 24 milionů korun (konzervativní odhad). Na letošních Kryštof Kempech se podle organizátorů rovněž vypilo 121 tisíc piv a prodalo přes 32 tisíc merchandisingových předmětů Kryštofa.

Většina výdělku jde přitom do kapsy organizátora a zpěváka Kryštofa Richarda Krajča (foto). Akce pořádala firma Independent Richmond Production, ve které Krajčo drží 80 procent (zbytek Karin Krajčo Babinská). Úspěšné Kryštof Kempy se letos pokusila poprvé napodobit agentura BrainZone s open airy Přehrady Fest, které lákaly na kapelu Chinaski.