Digitální agentura Symbio Roberta Haase a Libora Šimona má novou kreativní ředitelku, na pozici nastupuje Michaela Pechanová (foto), která nahrazuje Martina Svetlíka. Pechanová dosud v Symbiu působila jako associate creative director, předtím prošla agenturami Zaraguza a Bubble. "Michaela stojí za našimi oceňovanými projekty, jako je deep fake "Projev, který se nikdy nestal" pro HBO nebo za kampaněmi, které boří mýty o menstruaci, pro značku Ria. I díky ní si Symbio loni připsalo rekordních 17 oborových cen a stalo se tak nejoceňovanější českou kreativní agenturou roku," uvedl Haas.
Vedle změny creative directora rozšiřuje agentura kompetence o PR a představuje dalšího digitálního stratéga. Public a media relations má na starost Zuzana Fuxová (ex-Aspen PR, ex-Slevomat). Vytváření digitální strategie a dohled nad správou sociálních sítí přebírá Jan Král, který nastupuje na pozici digital strategist.
Agentura Symbio Digital v roce 2019 utržila 68 milionů korun. V meziročním srovnání jde o nárůst o 6,5 milionu korun. Čistý zisk se meziročně zvedl z 3,3 milionu na 5,6 milionu korun.