Známý lihovarník Martin Žufánek (vlevo) a zkušený marketér Tomáš Pflanzer (vpravo) zakládají agenturu Wiseguys. Zastřešující firmou bude We are wiseguys, kde oba budou mít po 50 procentech. Agentura se bude specializovat na komunikační strategii, budování značky a PR. "A to nezvyklým způsobem - nikoliv aby se vykazovaly hodiny, ale aby to fungovalo," uvádějí oba majitelé.
"Během posledních let jsme měli prsty v mnoha projektech, firmách i značkách, od kultury přes gastronomii až k investicím. Neustále nás někdo žádal o pomoc nebo radu. Nejsme raketoví vědci, ale máme absolutní cit pro to, jak komunikovat autenticky. A bezmezně věříme, že autenticita prodává," tvrdí Žufánek. Pflanzer má za sebou působení ve výzkumných agenturách Kantar či Nielsen Admosphere (head of digital), korporaci opustil v roli mediálního ředitele pro střední a východní Evropu.