Velký e-shop s potravinami Košík.cz (Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a Rockaway) má nového ředitele komunikace a marketingu. Od loňského podzimu se jím stal Jan Vašíček (foto), který do firmy přichází z řetězce Globus. Jeho hlavní mise v Košíku vyplývá z probíhající expanze služby v Česku. Košík se vrátil do desítek moravských měst a rozšiřuje své pokrytí v těch stávajících lokacích. Vašíček se bude v komunikaci opírat o nově restrukturalizovaný interní tým Košíku.
Jan Vašíček v Globusu působil tři roky na několika marketingových pozicích. Na starosti zde měl celé offline i oddělení a zodpovídal za kompletní korporátní identitu. Před tím řídil značku jako šéf online oddělení v pojišťovně Direct, zkušenosti s online marketingem sbíral i jako seniorní account manager v Adexpresu nebo agentuře H1.cz.