Banka Air Bank (skupina PPF) má nového šéfa divize marketingu. Od ledna se jím stala Oldřich Dostál (foto). Bude zodpovědný za strategické řízení a rozvoj značek Air Bank a Zonky, online marketing, externí a interní komunikaci, tvorbu marketingové komunikace a také oddělení zákaznické zkušenosti. Dostál přichází do Air Bank ze společnosti Notino, kde se jako ředitel brand marketingu podílel na její celosvětové expanzi. Dříve působil mimo jiné na vedoucích pozicích v reklamních agenturách SquareMedia, McCann Prague nebo WMC Grey.
Dostálův příchod je součástí širších personálních změn v Air Bank - Karel Horák vystřídal ve funkci ředitele divize Péče o klienty Jiřího Humhala. Martin Popík převzal po Luboši Berkovcovi vedení divize Řízení rizik. "Narostli jsme. Naše služby aktivně využívá už přes milion klientů. A my chceme nejen pro tyto naše stávající klienty, ale také pro mnoho dalších přinést řadu nových služeb, kterými plánujeme český bankovní trh zase více rozpohybovat. Další práce a ambiciózní cíle jsou teď před námi, a proto jsme se rozhodli posílit i samotné nejužší vedení banky, které bude Air Bank na další cestě udávat směr," uvedl Michal Strcula, ředitel a předseda představenstva Air Bank.