Pokračuje propojování mediálních domů Czech News Center (Blesk, Blesk.cz, Aha!, Reflex atd.) a Active Radio (Evropa 2, Frekvence 1), které patří pod investiční skupinu miliardáře Daniela Křetínského. Dosavadní marketingový ředitel Active Radio Pavel Renčín (foto) pod sebe přibírá i vedení marketingu CNC. Jan Fischer, dosavadní šéf marketingu v CNC, z mediálního domu odchází na konci září.
Propojení obou firem začalo již loni. Kromě vytvoření funkce společné generální ředitelky Martiny Říhové došlo například i ke sjednocení PR komunikace obou mediahousů. "Sbližování našich mediálních značek, ať už těch rádiových nebo brandů z Czech News Center, je logickým krokem. Dává smysl jak z pohledu cílových skupin, tak pro naše partnery a inzerenty," uvedla Říhová.
Renčín působí v marketingu rádiových a multimediálních brandů už od roku 2001, kdy nastoupil do společnosti Lagardere Active ČR. V té získal v roce 2009 post ředitele marketingu, a ten si ponechal, i po rebrandu firmy na Active Radio, až doteď. Dohlíží tak na strategie jednotlivých značek, ale také na tzv. creative sales tým, který se orientuje na kreativní business, nebo na divizi NoLimits, tedy eventový tým, který řeší kreativu a produkci eventů na míru. Kromě marketingu se věnuje také psaní literatury.