Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Marketing herního studia Bohemia Interactive vede Osoha Hráči dne

12:00, 27. 4. 2021

Velké herní studio Bohemia Interactive (BI; majitelé Marek Španěl, Slavomír Pavlíček, čínský Tencent) posiluje marketingové oddělení. Do čela marketingu studia nově přišel Štěpán Osoha (foto; ex-Bootiq Creative). Na pozici manažera pro digitální komunikaci zamířil Marin Baar. "Nový tým si mimo jiné klade za cíl zvýšit povědomí o značce Bohemia Interactive na českém trhu a zvýšení atraktivity studia v očích potenciálních zaměstnanců," uvedla firma. Osohovým úkolem bude restrukturalizace marketingového týmu, streamlining interních procesů, bližší propojení mezi týmy marketingu a vývoje a vylepšení komunikace studia směrem k herní komunitě.

Bohemia Interactive stojí za PC a konzolovými hrami jako ArmA3, Operace Flashpoint, Vigor nebo DayZ. BI v roce 2020 podle vlastních slov prodala celkem 5,7 milionů kopií svých her a jejich rozšíření. Čisté tržby BI, očištěné od provizí prodejců, v roce 2020 dosáhly 1,103 miliardy korun. V meziročním srovnání to je o 10 procent více. EBITDA (zisk před odpisy, úroky, zdaněním a amortizací) loni činil 848 milionů korun. O rok dříve to bylo 653 milionů, meziročně nárůst tak činil 30 procent.