Cestovní a zážitkový portál Slevomat.cz rozšiřuje management o nového ředitele marketingu a obchodu. Na pozici brand director přichází do firmy Martin Hrubý (foto), v rámci přesunu interních pozic se role komerčního ředitele (CCO) ujímá Branislav Majorský.
Hrubý působil sedm let v oblasti FMCG a také e-commerce, kde zejména farmaceutickým značkám pomáhal se strategickým rozvojem zahraničních trhů. Do Slevomatu přichází ze startupového prostředí, kde se angažoval poslední rok.
Majorský ve firmě začínal jako finanční analytik a podílel se na prodeji firmy do rukou britské skupiny Secret Escapes v roce 2017. Poté působil jako šéf analytického týmu, který zastřešoval agendu byznys plánování, analytiky a reportingu. Jako komerční ředitel bude mít kromě dosavadní datovo-analytické agendy na starosti všechny výkonnostní kanály a práci se zákaznickou bází o celkové velikosti přes 2,5 milionu zákazníků.