Ve čtvrtek 14. listopadu byly v prostorách pražského Kina Lucerna předány již po sedmadvacáté marketingové ceny Effie Awards Czech Republic, oceňující nejefektivnější komunikační kampaně. Nejvíce cen si odnesla agentura McCann Prague a nejvíce oceněných prací má pak na kontě Plzeňský Prazdroj, jenž získal dohromady 8 ocenění.
Cenu udělovanou sdružením výzkumných agentur SIMAR Nejlepší využití dat v přihláškách Effie získala práce Jak se z Chameleona stalo v ČSOB velké zvíře, cenu Active Group Nejlepší využití rádia pak přihláška Krušovice Bohém - uvedení na trh. Cenu Nejlepší využití Youtube obdržela přihláška L'Oréal Revitalift Laser: Krém plní to, co slibuje a cenu Primy získává Krušovice Bohém - uvedení na trh.
Čtyřicetičlenná porota složená ze zástupců zadavatelů, komunikačních agentur, mediálních agentur a výzkumných agentur letos hodnotila celkem 100 přihlášek, z nichž se na shortlist dostalo 57, tedy více než polovina.