Pivovar a velký reklamní zadavatel Plzeňský Prazdroj po devíti letech mění svoji mediální agenturu. Vítězem tendru, který se konal po uplynutí posledního pětiletého smluvního období, se stala agentura Starcom (Publicis Groupe), která nahradí dosavadní Wavemaker (GroupM/WPP; tým CEO Ondřeje Šimůnka). Nová agentura vzešla z tendru, jehož účastníci prošli přes strategické zadání zaměřené především na jednotlivé značky. Starcom začne pro Prazdroj pracovat od 1. ledna 2022. Ovšem již během letošního posledního kvartálu začne pracovat na strategii pivovaru pro příští rok.
"Partnerství Wavemaker a Plzeňského Prazdroje po devíti letech končí. Rádi bychom týmu Wavemaker poděkovali za to, že byl našim strategickým partnerem a pomohl našim značkám růst. Mimo jiné se nám spolu podařilo úspěšně zvládnout turbulentní změny, kterými si trh piva a rychloobrátkového zboží prošel během posledních 18 měsíců kvůli pandemii covid 19," uvedl Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje pro Česko a Slovensko.
"Pro klienta jsme navrhli omnichannel mediální strategii postavenou na efektivní kombinaci televize s naší expertízou v digitálu," komentoval business director Starcomu Petr Pochman.