Síť mediálních agentur Mindshare (nadnárodní skupina WPP) jmenovala do vedení pražské kanceláře manažera Ondřeje Bartůňka (foto). Jako nový managing director nastupuje 1. října 2020 a bude přímo odpovědný CEO Mindshare pro střední a východní Evropu Zoranovi Jovanovićovi. Současný CEO Martin Hanzal agenturu opouští.
Bartůněk v agentuře Mindshare působí od července 2018 a doposud řídil její digitální oddělení. Předtím pracoval v Adform, na pozici platform solutions lead, Czech Republic, Turkey & UAE, kde měl na starosti především vedení regionálních konzultantských týmů. "Jmenování Ondřeje Bartůňka do pozice šéfa pražské kanceláře Mindshare je logickým krokem v rámci současné strategie agentury, který nás opět posune kupředu. Můžeme těžit z jeho rozsáhlých digitálních zkušeností, ale také silných organizačních schopností a tím nejen pomáhat klientům budovat silné značky, ale také obstát v současné krizi, které všichni čelíme," uvedl CEO mateřské GroupM Jiří Svoboda.