Jak jsme avizovali již dříve, nově vznikající mediální skupina SPM Media miliardářského dua Marka Španěla (foto vpravo) a Slavomíra Pavlíčka (vlevo) pokračuje v mediálních akvizicích. Nyní kupuje společenský a byznysový týdeník Hrot plus web Tydenikhrot.cz. Čerstvým podpisem smlouvy přechází veškerá aktiva spojená s Hrotem do nově založené společnosti Hrot Media, která je součástí SPM Media.
"Nový vydavatel hodlá do Hrotu a jeho serveru investovat a personálně je výrazně posílit, tak aby ze značky Hrot vybudoval silné ekonomické médium. Bude se opírat o důvěryhodné byznysové on-line zpravodajství a novou tištěnou podobu Hrotu." Podle našich informací by silné novinářské jméno, posilující Hrot, mělo být oznámeno již v příštím týdnu.
Nový projekt, nesoucí značku Hrot, bude představen na přelomu letošního roku. Budování a personální posílení nového Hrotu povedou Dalibor Balšínek a Tomáš Boček, kteří také odpovídají za řízení SPM Media. Ta nyní zastřešuje vydavatelství Echo Media, jež provozuje názorový online deník Echo24.cz, vydává printový Týdeník Echo a prémiovou platformu EchoPrime, rovněž je vydavatelem knižních titulů. Nová skupina také provozuje Rádio Prostor, které v srpnu zahájilo vysílání na frekvencích Radia Zet. Součástí skupiny je i blogovací platforma Blogosvět a v neposlední řadě také technologické studio Coolpany. Španěl s Pavlíčkem vlastní úspěšné herní studio Bohemia Interactive.