Společnost Newton Media, která se zabývá mediálními analýzami a monitoringem médií (klasická plus sociální), v roce 2020 utržila 161 milionů korun, celkový obrat dosáhl 186 milionů. Meziroční srovnání je ovlivněno tím, že na přelomu roku 2019/2020 firma fúzovala s dceřinkou Anopress IT. V roce 2019 tržby Newton Media přesáhly 167 milionů korun, celkový obrat se pohyboval na úrovni 189 milionů.
Vývoj tržeb v loňském roce byl ovlivněn koronavirovou pandemií - byli zasaženi klienti z oblasti gastronomie, cestovního ruchu, kultury a sportu. Pro tyto klienty, kteří představují 10 procent z celkových tržeb, NM zavedl tzv. covid slevu. Na druhé straně velké vydavatelské domy tlačily na zvýšení licenčních poplatků za poskytované mediální obsahy. Čistý zisk monitorovací firmy loni činil přes 23 milionů. O rok dříve to bylo 7,7 milionu. Odpisy přesáhly 10 milionů.
Newton Media většinově ovládá ovládá Petr Herian (foto; globální CEO a předseda představenstva), firma působí i na Slovensku a na Balkáně.