Nová hezká byznysová meta pro povedenou nekorektní komedii Vyšehrad: Fylm (foto). Návštěvnost snímku Martina Koppa a Jakuba Štáfka se v uplynulých dnech přehoupla přes 600 tisíc diváků. Celkové tržby snímku atakují příjemných 103 milionů korun. Titul do kinodistribuce vstoupil 14. dubna. Prodej kinovstupenek je jen jedním z příjmových zdrojů Vyšehradu, kromě toho producenti počítají s prodeji DVD a Blu-ray plus stylového merchandisingu značky JL10 (číslo dresu hlavní postavy Julia Lavického).
Dalším českým titulům se v kinodistribuci příliš nedaří. Filmové novinky z posledních týdnů spíše paběrkují. Párty Hárder: Summer Massacre má na kontě po dvou týdnech promítání v kinech přes 6 milionů korun, Prezidentka za stejné období téměř 7 milionů. Největším lákadlem pro české diváky v těchto dnech se za uplynulý týden stal animák Mimoni 2: Padouch přichází, který během prvních sedmi dnů prodal kinovstupenky za téměř 20 milionů korun.