Novou šéfkou komunikace TV Nova (obnovená pozice) se od ledna stala Barbora Dlabáčková (foto). Kromě externí komunikace a celého PR nyní vede i interní komunikaci, eventy a trade marketing. Doposud Dlabáčková v největší komerční televizi působila jako PR manažerka (od roku 2020). Předtím pracovala v Best Communications nebo v Bauer Media.
Vzhledem k neustále se rozšiřující programové nabídce TV Nova a nových formátů vznikajících pod značkou Voyo Originál a s tím související potřebě "komplexní a jednotné komunikace směrem ke všem relevantním cílovým skupinám" se rozrůstá také tým produktového PR. Ten od ledna 2022 vede Michal Prokeš, který dlouhá léta působil v České televizi. Prokeš reportuje Dlabáčkové. Marketing digitálních značek, primárně Voyo.cz, nova.cz, novaplus.cz a tn.cz, má nově na starosti Jakub Folauf (ex-Zonky) s cílem posílit budování samostatného brandu Voyo.