Nejúspěšnější český film letošního roku (do dění ještě může promluvit Jan Žižka), nekorektní komedie Vyšehrad: Fylm (foto), rozšiřuje byznys do dalších distribučních segmentů. V těchto dnech se na pultech obchodů objevují filmové nosiče - DVD a Blu-ray s filmem a bonusy jako film o filmu, video z premiéry nebo casting Jakuba Jenčíka. Od dubna je rovněž v prodeji soundtrack na CD.
Nové produkty by měly do dosavadního byznysu Vyšehrad: Fylm přinést další miliony korun. V kinech již snímek prodal kinolístky za 108 milionů korun. Dalším zdrojem příjmů je prodej stylového merchandisingu značky JL10 (číslo dresu hlavní postavy Julia Lavického). Kolekce obsahuje oblečení (spodní prádlo, mikiny, trička atd.), batohy, lubrikační gely, kondomy atd.
Samotný film je zafinancován částečně vlastními penězi producentů, částečně filmovým fondem (pobídky) a částečně i několika sponzory - KFC a sázková divize Sazkabet (Sazka Group). Během podzimu se Vyšehrad: Fylm objeví i v nabídce streamovací platformy Voyo.cz.