Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Novým šéfem marketingu ztrátového e-shopu Zoot Martin Komora Hráči dne

08:45, 6. 3. 2018

Novým marketingovým ředitelem prodělečného e-shopu s oděvy a módou Zoot se stal Martin Komora (foto). Nahradil tak Jiřího Caudra. Komora byl od února 2016 na pozici senior marketing managera v O2 Czech Republic, kde měl na starosti řízení komunikace segmentu mobilních služeb a prodeje mobilních telefonů. V červnu 2017 nastoupil do Zoot jako strategic marketing manager.

Expandující online obchod, který vlastní Ladislav TrpákOldřich BajerPetr Ladžov, BHS3TS Capital Partners, v roce 2016 snížil ztrátu ze 125 milionů (!) na 33 milionů korun. Kumulativní prodělek od startu projektu v roce 2009 se tak zvýšil na 306 milionů. Firma vydala dluhopisy v souhrnné výši 230 milionů.