Novým komerčním ředitelem logistického start-upu DoDo (fond V-Sharp) se od září stal Peter Menky (foto). Ten doposud působil jako obchodní a marketingový ředitel pro střední a východní Evropu ve společnosti Panasonic. "V DoDo se Menky chce zaměřit na další posílení pozice značky v regionu a nastavení obchodní a marketingové strategie, která podpoří současný rychlý růst a expanzi společnosti na nové zahraniční trhy. Během následujících let chce Menky firmě DoDo pomoci vybudovat si pozici startupového jednorožce a v horizontu pěti let se stát evropským lídrem v oblasti logistiky poslední míle."
V roce 2019 DoDo utržil 250 milionů korun, v roce 2020 už dosáhl půlmiliardového obratu. Letos cílí na miliardu korun. Vedle domácího trhu, kde DoDo zajišťuje logistiku pro e-commerce a retailové hráče jako Tesco, Košík či KFC, působí firma také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Bulharsku a chystá se i do dalších evropských zemí. Aktuálně má DoDo více než 1800 kurýrů a vozový park firmy čítá 800 automobilů.