Známý mediální manažer Petr "Pedro" Nešpůrek (foto) má nový džob. Před několika týdny nastoupil jako head of sales Tesco Media pro střední Evropu. To znamená pro trhy v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Nešpůrek se v dceřince Tesca dunnhumby Czech, sídlící v Praze, bude starat o prodej inzertního prostor na POS nosičích, na obrazovkách v obchodech, na Tesco rádiu nebo na iTesco.cz. Plus o marketingové využití dat z těch kanálů. Spolupracovat přitom bude s Tesco týmem trade a marketing.
Petr Nešpůrek se v oblasti médií, marketing, komunikace a prodeje inzerce v médiích pohybuje desítky let. Dříve pracoval jako managing director v mediálce OMD Czech (2017 až 2020), CEO Impression Media, v ARBOmedia nebo v MEC Czech (2004 až 2015). Za sebou má i zkušenost z Publicis Groupe nebo z Českých drah (ředitel odboru komunikace).