Online vyhledávač nábytku Biano (skupina Miton) má nového ředitele. Na pozici CEO nově působí Peter Hupka (foto), dvojkou ve firmě je dosavadní CMO Ondřej Bolkovec, který nyní zastává pozici provozního ředitele. Hupka je v Bianu od srpna, kdy přišel na pozici head of business development. Za sebou má například pětiletou zkušenost z módního vyhledávače Glami, který taky patří do portfolia Mitonu a kde působil jako head of country management. V roli CEO střídá Michaela Zelinku, který z Biana odešel budovat vlastní projekt.
Biano působí na osmi trzích, konkrétně v Česku, na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku, Itálii, Řecku, Nizozemsku a Portugalsku. Plus v letošním roce expandovalo na devátý trh, do Itálie. Vstup na italský trh odstartovalo akvizicí lokálního online tržiště Homelook. Platforma agreguje přes 3 tisíce obchodníků. V roce 2022 se přes platformu prodalo dle vlastních údajů zboží v hodnotě 1,7 miliardy korun.