Dvojnásobná radost pro majitele Bontonfilmu Martina Palána (foto). Jednak jeho firma v kinech distribuuje úspěšnou řachandu Padesátka Vojtěcha Kotka, Palán samotný pak má pak čtvrtinový podíl v příslušné produkční firmě Format Factory. Kotkův filmový debut v kinech funguje znamenitě: stále se drží na horních místech divácké návštěvnosti, po sedmi týdnech promítání získal z prodeje lístků skoro 52 milionů korun.
To při obvyklém dělení kinotržeb a odpočtech (DPH z ceny lístku 15 procent, 1 procento poplatek filmovému fondu, OSA) znamená, že doposud do Palánových firem (distribuce plus produkce) z promítání Padesátky v kinech směřovala částka něco pod 20 milionů korun. Solidní vývar. K tomu je třeba připočítat peníze z promítání na Slovensku a chystaný nálet na home entertainment trh.
Funguje i další české audiovizuální dílo: snímek Filipa Renče Lída Baarová má po třech týdnech promítání na kontě hrubé tržby ve výši přes 37 milionů korun, návštěvnost vystoupala na 275 tisíc diváků.