Česká platforma pro tradery FTMO akvíruje marketingovou agenturu eVisions (provozní firmaeVisions Advertising), která na trhu existuje od roku 2013. Tato česká agentura působí v oblasti online marketingu a internetové reklamy a mezi její klienty patří společnosti jako DoDo, Heureka, Vodafone, Moneta nebo Teta Drogerie. Čistý zisk v roce 2022 dosáhl 2,3 milionu, o rok dříve to bylo 9,6 milionu korun. Hodnota transakce se podle zástupců FTMO pohybovala v řádu vyšších desítek milionů korun. Vedení marketingové agentury se nyní ujímají dlouholetí zaměstnanci firmy Roman Teuschel v roli CEO a Petr Hlaváč na pozici COO.
"Rozšíření našich aktivit do marketingu jsme zamýšleli dlouho. Společnost eVisions nás zaujala jednak svým zaměřením na fintech a mezinárodním přesahem, ale také tím, že se pod její etablovanou značkou skrývá mladý dynamický tým s mindsetem podobným tomu našemu. Má obrovské zkušenosti z mezinárodního a fintech segmentu, ve kterém patříme k jednomu z největších hráčů a kde chceme svoje aktivity dále posílit. Díky této jedinečné synergii budeme moci navzájem sdílet zkušenosti a inspiraci a společně tak pomáhat dalším firmám z fintech a dalších segmentů růst i na mezinárodní úrovni," uvedl Otakar Šuffner, CEO skupiny FTMO.