Pár čísel sledovanosti České televize (na fotce ředitel Petr Dvořák) za uplynulý rok 2020. Podle dat ATO - Nielsen Admosphere ČT loni získala průměrný podíl na publiku ve výši 30,86 procenta za celý den ve skupině 15+ (meziroční nárůst o jedno procento). Tím se měla stát nejvyhledávanějším vysílatelem v Česku, potřetí v řadě. Podíl na sledovanosti Kavčích hor narostl jak v rámci celodenního vysílání, tak i v prime time (19 až 22 hodin), kdy měl dosáhnout hodnoty 29,45 procenta v 15+.
Podle mluvčí televize Karolíny Blinkové se dařilo i jednotlivým kanálům ČT. Nejlepší výsledek v historii zaznamenala zpravodajská ČT24 s podílem na publiku 5,5 procenta i kulturní program ČT art. ČT1 získala podíl na publiku bezmála 17 procent (všechna čísla za celý den v cílové skupině 15+). Vůbec nejvíce diváků zhlédlo premiéru štědrovečerní pohádky O vánoční hvězdě (3,4 milionu lidí starších čtyř let, podíl na sledovanosti bezmála 63 procent).