Pražská PR agentura FYI změnila management - do vedení společnosti přichází Michal Marek (na fotce vpravo), který přebírá program pro profilaci lídrů a přeshraniční tréning manažerů (divize Identity). Z projektu For Your Identity (provozní firma FYIdentity) naopak odchází Michaela Papežová, která se přesouvá na volnou nohu a zakládá vlastní brand Papezovapr.cz. S FYI Prague bude spolupracovat v roli externího konzultanta. Divizi Identity spustila agentura FYI Prague na jaře 2022. V programu měla jak klienty z portfolia mateřské agentury FYI Prague, tak nově akvírované klienty. Za dobu svého fungování se divize podle firmy dostala do zisku.
Další změny: František Brož (uprostřed) v rámci nového programu Insights rozšíří kompetence FYI o nové služby zaměřené na identitu a image značek – ať už kompletních nebo třeba jednotlivých týmů s přesahem do employer brandingu.
FYI vlastní půl na půl Jan Řezáč (vlevo) a František Brož. FYI Prague poskytuje public relations servis značkám jako T-Mobile, Uber, OMV, DoDo, iSTYLE, CZC.cz, Košík.cz nebo Bezrealitky. Mezi důležité letošní milníky patří například komunikace během integrace Mall Group, která je dlouholetým klientem agentury, s mezinárodní e-commerce skupinou Allegro. Celá skupina FYI Prague (tedy divize Information a Identity) vykázala podle svých údajů za loňský rok obrat přesahující 18,3 milionu korun.