Komunikační skupina Publicis Groupe (na fotce Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu) zvítězila ve výběrovém řízení na mediální agenturu, které pořádal rakouský prodejce nábytku XXXLutz. Komunikační skupina bude v roce 2024 zajišťovat plánování a nákup médií pro značky XXXLutz a Möbelix na českém a slovenském trhu. Na pozici mediální agentury střídá Publicis Groupe agenturu OMD.
V uplynulém roce 2023 uspěla skupina Publicis Groupe dle vlastních slov celkově v 60 procentech mediálních tendrů, ve kterých získala 23 nových klientů s mediálními investicemi v souhrnné výši téměř půl miliardy korun. Dalších 6 klientů loni skupina obhájila. Mezi nové klienty patří vedle zmíněné společnosti XXXLutz také například Swisslife, Doosan Bobcat, Foodora, Pfizer, Lancome, Miele, Moët Hennessy, Portu, Veolia nebo Pluxee (dříve Sodexo). V globálních tendrech Publicis naopak v minulém roce ztratil Nestlé a E.ON.
"V roce 2023 jsme dokázali vyhrát nejvíc nových zakázek v naší historii a zahájili spolupráci s řadou významných značek v nových vertikálách. Jedním z takových klientů je i XXXLutz s velmi silnou pozicí na trhu," uvedl David Krňák, chief media officer Publicis Groupe.