Komunikační podnikatel Šimon Rákosník (foto) zcela ovládl menší PR agenturu Rubikon Public Relations, která se specializuje především na segmenty e-commerce a technologie. Rákosník zde donedávna držel 29 procent, dalších 71 procent nyní získal od společníků Ondřeje Talába, Radomíra Talába a Martina Kadlece. "V roce 2019 chceme pokračovat ve zvětšování našeho týmu a klientského portfolia. Tento měsíc jsme oznámili nového klienta - inovační studio Pixelmate. V blízké době budeme oznamovat zahájení spolupráce s několika dalšími novými klienty. V roce 2019 se budeme zaobírat i potenciálním rozšířením záběru agentury o nové služby," nastínil plány Rákosník.
V plánu je i orientace na zahraniční klienty. "Máme silnou vazbu na Polsko a Maďarsko přes naši partnerskou agenturu Clue PR. Na Slovensku spolupracujeme s agenturou Divino Simony Mištíkové a dobrou vazbu máme i na Německo," uvedl Rákosník. Podle naposledy zveřejněných čísel Rubikon Public Relations v roce 2016 utržila 7 milionů korun.