Do pozice šéfa divize národního agenturního prodeje rádiového mediazastupitelství Radiohouse (Lagardére Active a Media Bohemia) se po několikaměsíční přestávce vrací Karel Friml (foto). Novinka odráží změnu ve struktuře mediazastupitelství: divize agenturního prodeje firmy byla dosud přímo řízena ředitelem Radiohouse Miroslavem Hrnkem, jednotlivé části agendy byly rozděleny do gesce segmentových ředitelů. Friml nyní zastřeší aktivity Radiohouse na trhu mediálních agentur a zároveň bude zodpovědný za vedení týmu národního prodeje.
Friml v Radiohouse pracuje od roku 2015, postupně prošel pozicemi ředitel národního prodeje a ředitel divize podpory prodeje. Předtím působil v Media Marketing Services jako obchodní ředitel.
Další změnou je úprava agendy u dosavadního segmentového ředitele Zdeňka Kůse, který nově přechází do divize podpory prodeje. Zde bude zastávat pozici ředitele agenturní podpory, kde zúročí své dlouholeté zkušenosti na straně péče o klienty.