Reklamní agentura McCann Prague (Interpublic Group) otevírá novou divizi Good Game, která se zaměří na propojení značek a esportu. Součástí týmu je i Ladislav Dyntar, zakladatel organizace eSuba.
"Už několik let jsme si hráli s myšlenkou, že založíme divizi zabývající se propojením světa esportu a značek. Daří se nám to například s Vodafonem, který hraje v esportu významnou roli v celé Evropě. A již 2 roky s týmem reprezentujeme agenturu McCann v esportovém turnaji firem. Současná situace nás ale vedla k tomu, že vše urychlíme a nabídneme naše know-how stávajícím i novým klientům okamžitě. Protože právě v tomto období bude hrát esport a domácí zábava ještě významnější roli než kdykoliv předtím," uvedl Michal Míka, bývalý pro-gamer a account director McCann Prague, který za agenturu novou divizi zastřešuje.
Odhaduje se, že online hry hraje alespoň jednou a vícekrát týdně přes 2 miliony uživatelů, 1,2 milionu na sociálních sítích. V České republice od nového roku působí 6 profesionálních herních organizací.